Warunki Współpracy z Dietetyk Julią Szymurą
- Zakup pakietu i rezerwacja terminu konsultacji wstępnej:
- Warunkiem rozpoczęcia współpracy i rezerwacji terminu jest zakup pakietu przez stronę internetową juliaszymura.pl Rezerwacja terminu konsultacji bez zakupienia pakietu nie jest możliwa.
- Kontakt po zakupie:
- Po wykupieniu odpowiedniej usługi, kontaktuję się z pacjentem na podany przy zakupie adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia terminu pierwszej konsultacji oraz wysłania wszystkich niezbędnych informacji, tj. formularza zdrowotno-żywieniowego oraz sugerowanej listy badań.
- Przygotowanie do Konsultacji:
- Na 2 dni przed planowaną pierwszą konsultacją należy wysłać na e-mail uzupełniony formularz zdrowotno-żywieniowy, oraz wyniki badań.
- W przypadku nieotrzymania materiałów 2 dni przed planowaną konsultacją może zostać ona odwołana, a płatność nie zostanie zwrócona.
- Wyniki badań wysłane między konsultacjami nie będą analizowane.
- Konsultacje i raporty.
- Konsultacje odbywają się na Google Meet. Link do wizyty online są przesyłane mailowo po ustaleniu terminu spotkania. Posiadanie aplikacji nie jest konieczne. Wystarczy w umówionym terminie wejść w otrzymany link. W razie problemów technicznych należy kontaktować się mailowo.
- W przypadku chęci odbycia konsultacji w innej formie, należy zgłosić taką informację drogą mailową min. 24 godziny przed wizytą.
- Pierwsza konsultacja trwa 45-60 minut, konsultacje kontrolne wysyłane są przez pacjenta w formie raportu mailowego lub w przypadku pakietów VIP – ustalane są indywidualnie. Odpowiedź na raport mailowy będzie wysyłana do 3 dni roboczych.
- Zmiana Terminu konsultacji:
- Możliwe jest przełożenie terminu konsultacji jednorazowo najpóźniej 48 godzin przed ustalonym terminem spotkania. Przekroczenie tego terminu, w tym również nie stawienie się na konsultację w wyznaczonym terminie, skutkuje brakiem możliwości przesunięcia terminu umówionego spotkania oraz brakiem zwrotu opłaty za współpracę.
- Dokumentacja i Plany:
- Po pierwszej konsultacji i każdej konsultacji kontrolnej pacjent otrzymuje w ciągu 7 dni roboczych zalecenia w formie PDF (lub ich modyfikację po wizycie kontrolnej) oraz plan suplementacyjny/probiotyczny (lub jego aktualizację po wizycie kontrolnej), jeśli został zakupiony.
- Indywidualny plan dietetyczny/dietetyczno-treningowy/treningowy jest wysyłany do 7 dni roboczych. Istnieje możliwość wymiany maksymalnie 5 posiłków w wysłanym jadłospisie. Prośbę tę należy zgłosić mailowo w ciągu 7 dni od otrzymania diety. Prośby złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Za pominięcie w wywiadzie istotnych informacji odnośnie stanu zdrowia lub preferencji smakowych, dietetyk nie odpowiada.
- Kontakt w trakcie współpracy:
- Pakiet Standard, Premium co dwu-tygodniowy kontakt w formie raportów w aplikacji dietetycznej.
- Odpowiedź na raport złożony w dniu roboczym odpowiadamy do 48 godzin, w przypadku raportów wysłanych w weekend w kolejnym dniu roboczym do 24h.
- Zakończenie Współpracy:
- W przypadku ciężkiego kontaktu z pacjentem lub kompletnego nie trzymania się zaleceń przez pacjenta, mogę odmówić kontynuowania dalszej współpracy bez zwrotu środków.
- Kontynuacja współpracy:
- Jeśli pacjent zdecyduje się na kontynuację, wystarczy wykupić raz jeszcze pakiet/lub subskrypcję z tytułem kontynuacja współpracy.
- Zakup pakietu w formie subskrypcji:
- Jeśli pacjent zdecyduje się na współpracę w formie subskrypcji- będziemy pobierać co miesiąc kwotę podaną przy wybranej usłudze, aż do momentu gdy zrezygnujesz z subskrypcji. Użytkownik może anulować subskrypcję na swoim koncie przed kolejną datą płatności, co będzie się wiązało także z zakończeniem współpracy.