Warunki współpracy

Warunki Współpracy z Dietetyk Julią Szymurą

  1. Zakup pakietu i rezerwacja terminu konsultacji wstępnej:
    • Warunkiem rozpoczęcia współpracy i rezerwacji terminu jest zakup pakietu przez stronę internetową juliaszymura.pl Rezerwacja terminu konsultacji bez zakupienia pakietu nie jest możliwa.
  2. Kontakt po zakupie:
    • Po wykupieniu odpowiedniej usługi, kontaktuję się z pacjentem na podany przy zakupie adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia terminu pierwszej konsultacji oraz wysłania wszystkich niezbędnych informacji, tj. formularza zdrowotno-żywieniowego oraz sugerowanej listy badań.
  3. Przygotowanie do Konsultacji:
    • Na 2 dni przed planowaną pierwszą konsultacją należy wysłać na e-mail uzupełniony formularz zdrowotno-żywieniowy, oraz wyniki badań.
    • W przypadku nieotrzymania materiałów 2 dni przed planowaną konsultacją może zostać ona odwołana, a płatność nie zostanie zwrócona.
    • Wyniki badań wysłane między konsultacjami nie będą analizowane.
  4. Konsultacje i raporty.
    • Konsultacje odbywają się na Google Meet. Link do wizyty online są przesyłane mailowo po ustaleniu terminu spotkania. Posiadanie aplikacji nie jest konieczne. Wystarczy w umówionym terminie wejść w otrzymany link. W razie problemów technicznych należy kontaktować się mailowo.
    • W przypadku chęci odbycia konsultacji w innej formie, należy zgłosić taką informację drogą mailową min. 24 godziny przed wizytą.
    • Pierwsza konsultacja trwa 45-60 minut, konsultacje kontrolne wysyłane są przez pacjenta w formie raportu mailowego lub w przypadku pakietów VIP – ustalane są indywidualnie. Odpowiedź na raport mailowy będzie wysyłana do 3 dni roboczych.
  5. Zmiana Terminu konsultacji:
    • Możliwe jest przełożenie terminu konsultacji jednorazowo najpóźniej 48 godzin przed ustalonym terminem spotkania. Przekroczenie tego terminu, w tym również nie stawienie się na konsultację w wyznaczonym terminie, skutkuje brakiem możliwości przesunięcia terminu umówionego spotkania oraz brakiem zwrotu opłaty za współpracę.
  6. Dokumentacja i Plany:
    • Po pierwszej konsultacji i każdej konsultacji kontrolnej pacjent otrzymuje w ciągu 7 dni roboczych zalecenia w formie PDF (lub ich modyfikację po wizycie kontrolnej) oraz plan suplementacyjny/probiotyczny (lub jego aktualizację po wizycie kontrolnej), jeśli został zakupiony.
    • Indywidualny plan dietetyczny/dietetyczno-treningowy/treningowy jest wysyłany do 7 dni roboczych. Istnieje możliwość wymiany maksymalnie 5 posiłków w wysłanym jadłospisie. Prośbę tę należy zgłosić mailowo w ciągu 7 dni od otrzymania diety. Prośby złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Za pominięcie w wywiadzie istotnych informacji odnośnie stanu zdrowia lub preferencji smakowych, dietetyk nie odpowiada.
  7. Kontakt w trakcie współpracy:
    • Pakiet Standard, Premium co dwu-tygodniowy kontakt w formie raportów w aplikacji dietetycznej.
    • Odpowiedź na raport złożony w dniu roboczym odpowiadamy do 48 godzin, w przypadku raportów wysłanych w weekend w kolejnym dniu roboczym do 24h.
  8. Zakończenie Współpracy:
    • W przypadku ciężkiego kontaktu z pacjentem lub kompletnego nie trzymania się zaleceń przez pacjenta, mogę odmówić kontynuowania dalszej współpracy bez zwrotu środków.
  9. Kontynuacja współpracy:
    • Jeśli pacjent zdecyduje się na kontynuację, wystarczy wykupić raz jeszcze pakiet/lub subskrypcję z tytułem kontynuacja współpracy.
  10. Zakup pakietu w formie subskrypcji:
    • Jeśli pacjent zdecyduje się na współpracę w formie subskrypcji- będziemy pobierać co miesiąc kwotę podaną przy wybranej usłudze, aż do momentu gdy zrezygnujesz z subskrypcji. Użytkownik może anulować subskrypcję na swoim koncie przed kolejną datą płatności, co będzie się wiązało także z zakończeniem współpracy.
Twój koszyk
Przewijanie do góry
Julia Szymura – dietetyk kliniczny
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.